torsdag 26 februari 2009

TPB och svenska rättsystemet.

Som jag sa tidigare, TPBrättegången, IPRED, FRA, osv osv.

Hursomhelst har jag tänkt som såhär. OM nu TPB fälls är det fan en av dom sista spikarna i kistan.
Då ska jag arrangera en tyst minut på stortorget i Örebro. En tyst minut för att det svenska rättsystemet har dött, eller iallafall muterat till oigenkännlighet.

Alla som är med, hör av er om det är nåt och ha stenkoll på den här bloggen, då jag kommer säga en tid så fort jag vet vad som hänt. Jag ska också tillverka en "gravsten" där jag ska skriva "Svensk rättvisa", följt av födelsedatum/år (när jag lyckats klura ut när fan det är) samt när det dog. Gör en ni med!

Ni som inte bor i örebro, det är lugnt, gör detsamma! Samla ihop folk och sprid ryktet i er stad, fixa en gravsten (papp eller whatever, jag bryr mig inte) bestäm en plats och vänta sen på att få veta vilken tid det gäller här.
Ni i örebro med omnejd också, sprid ryktet! Så mycket folk vi kan!

Jag har kontaktat NA, det gör inget om ni snackar med fler medier.


Så, följ bloggen.
Rättegången kan ni följa på http://www.sweclockers.com/


Er smedja i vårstädningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar